Specjalista ds. realizacji kontraktów komunalnych (Lesznowola) praca hybrydowa
Zadania:
Weryfikacja poprawności zamówień pod względem technicznym, terminu wykonania i dostawy,
Wydawanie zleceń do realizacji, ustalanie harmonogramów realizacji inwestycji,
Zamawianie podzespołów produkcyjnych (zbiorniki, pompy, armatura, orurowanie, szafy sterownicze oraz pozostałe niewymienione elementy stanowiące całość produktu) i nadzorowanie terminów ich dostaw,
Negocjowanie cen, aspektów technicznych przy zamawianiu w/w materiałów i towarów oraz usług,
Nadzorowanie ciągłości i terminowości dostaw od Dostawców i Podwykonawców,
Sprawdzanie, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej powykonawczej,
Rozliczanie inwestycji w systemie finansowo-księgowym Navison,
Realizacja inwestycji zgodnie z harmonogramem oraz określonym w umowie terminem, specyfikacją techniczną i procedurami firmowymi,
Potwierdzanie terminów realizacji inwestycji lub poszczególnych jej etapów do Klienta oraz Inżyniera sprzedaży odpowiedzialnego za inwestycję.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria sanitarna, mechanika lub budowa maszyn)
Systematyczność i sumienność
Umiejętność obsługi programów Pakietu Office (Word, Excel)
Mile widziane:
Znajomość procedur przetargowych opartych na PZP (prawo zamówień publicznych) i doświadczenie w przygotowaniu dokumentów przetargowych (PZP)
Język angielski i/lub niemiecki na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz podnoszenia kompetencji w wyniku współpracy z doświadczonym zespołem Sprzedażowym oraz Realizacyjnym
Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym Zespole,
Wynagrodzenie podstawowe oraz kwartalny system premiowy,
Pakiety benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport,
Dofinasowanie wypoczynku oraz inne świadczenia socjalne,
Narzędzia do pracy takie jak telefon (iPhone), laptop (Dell).